МЕТАФОРА В РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ ВУЛИЦЬ М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
Abstract
Розглянуто метафору в рекламному тексті вулиць м. Дніпропетровська; проаналізовано її за морфологічним та синтаксичним принципами, виділено основні функції у рекламних текстах.Downloads
References
Арутюнова Н. Д. Типы языковых значений / Н. Д. Арутюнова. – М.: Наука, 1988. – 341 с.
Бернадская Ю. С. Текст в рекламе: [учеб. пособ. для студентов вузов] / Ю. С. Бернадская. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2009. – 288 с.
Галич О. Теорія літератури: [підручник] / О. Галич, В. Назарець, Є. Васильєв; за наук. ред. О. Галича. – [3-тє вид., стереотип.]. – К.: Либідь, 2006. – 488 с.
Дацишин Х. Морфологічний і синтаксичний принципи структурної класифікації метафор у політичному дискурсі / Х. Дацишин // Вісник Львівського університету. Серія журналістика. – Львів: Львівський національний університет ім. Івана Франка. – 2001. – Вип. 21.– С. 506–508.
Розенталь Д. Э. Язык рекламных текстов / Д. Э. Розенталь, Н. Н. Кохтев. – М.: Высшая шк., 1981. – 127 с.
Слобода Н. В. Метафоричний потенціал синтаксису в поезії шістдесятників: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук: 10.02.01 / Н. В. Слобода; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. – Дніпропетровськ, 2010. – 20 с.
Титц С. Язык организаций. Интерпретация событий и создание значений / С. Титц, Л. Коэн, Д. Массон; [пер. с англ.]. – Х.: Гуманитарный центр, 2008. – 324 с.
Токарська А. С. Реклама і мовна норма / А. С. Токарська // Українська періодика: історія і сучасність. – Львів-Житомир, 1994. – С. 144–147.
Чадюк О. М. Метафора у сфері сучасної української політичної комунікації: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук: 10.02.01 / О. М. Чадюк; НАН України, Ін-т укр. мови. – К., 2005. – 20 с.
Шатин Ю. Построение рекламного текста / Ю. Шатин. – М.: Бератор-пресс, 2003. – 128 с.
Abstract views: 47 PDF Downloads: 144